یک نامه طبیعت ستیزانه دیگر! در چهار محال و بختیاری چه خبر است؟!

هفته پیش نامه ای جعلی با امضای 50 تشکل زیست محیط منتشر شد که در آن ضمن اننقاد از توجه سازمانهای غیردولتی زیست محیطی به مشکلات محیط زیست وطن از رئیس جمهور خواسته شده بود بی توجه به نظرات کوشندگان و کارشناسان محیط زیست، به اجرای طرح های عمرانی بپردازند! پس از انتشار این نامه مشخص شد 28 تشکل فریب خورده بودند و 22 گروه دیگر نیز اساساً وجود خارجی نداشتند. محمد درویش، مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در یادداشتی نوشته بود این تخلف توسط دو نفر در یک سمن زیست محیطی در شهرکرد انجام شده است که پیگیری ها برای شناسایی و برخورد با متخلفان ادامه دارد.
اما پس از آن نامه جعلی، چند روز پیش نامه دیگری به امضای فارغ التحصیلان دانشگاه ها و اعضای شوراهای چهار محال بختیاری خطاب به استاندار منتشر شده است که در آن ضمن اعتراض به اقدام تشکل های حامی محیط زیست در جلوگیری از اجرای برخی پروژه های سد سازی در این استان، توقف اقدامات افراط گرایانه و خلاف توسعه استان را خواستار شدند.
به راستی در آنجا چه خبر است؟ پشت پرده این نامه های طبیعت ستیزانه چیست؟ آیا طبیعت ستیزانه این بار در لباس دوستدار محیط زیست، متخصص و کارشناس قصد ویرانی طبیعت زخم خورده وطن را دارند؟