با رحیم دانایی، در حمایت از کتاب‌خوانی بچه‌ها

رحیم دانایی، مترجم و مولف چندین جلد کتاب کوه‌نوردی، عکاسی، و… در حال گردآوری کمک برای تجهیز چند مدرسه‌ و کتابخانه‌ در استان سیستان و بلوچستان است. دوستان را به مشارکت در فعالیت او دعوت می‌کنم؛ یادداشت او را در این زمینه بخوانید:

مشکلات تحصیل و آموزش و سایر محرومیت‌ها در استان سیستان و بلوچستان ما را بر آن داشته تا با کمک‌هایی که در حد و توان ماست بتوانیم شرایط تحصیلی را برای تعدادی از این بچه‌‌ها بهتر کنیم. ما تصمیم داریم در این سال تحصیلی، در حداقل پنج روستای این منطقه کتابخانه مدرسه درست کنیم و به کمک دوستان وسایل کمک آموزشی مثل نقشه، کره، پوستر و … برای آن‌ها تهیه کنیم.

اگر شما هم با این بچه‌ها اظهار همدردی می‌کنید و علاقه‌مند کمک به آن‌ها هستید می‌توانید کمک‌های خود را به این حساب‌ها واریز کنید: حساب جاری بانک تجارت 24304-00622 شعبه ولیعصر بزرگمهر کد 182. کارت بانک مسکن به شماره 4385-1190-2314-6280 هر دو حساب به اسم رحیم دانایی.

و اگر کتاب‌های غیر درسی علمی و داستان و … در گروه سنی کودک و نوجوان دارید که در منزل شما بلا استفاده مانده‌اند، آن‌ها را به ما برسانید تا از طرف شما به بچه‌های بلوچ هدیه کنیم. به شماره تلفن 09192695876 زنگ بزنید تا ترتیب انتقال آن‌ها داده شود.

لطفاً برای کمک به این اقدام خیر اطلاع‌رسانی کنید.