ادامه آتش سوزی گلستان و گسترش در نقاط غیر قابل دسترسی و آخرین وضعیت

فوری *********فوری

 

ادامه آتش سوزی گلستان  و گسترش در نقاط غیر قابل دسترسی و آخرین وضعیت

ساعت 9:30 دقیقه 93/5/20

 

از دیشب ارتباطم با بچه های محیط زیست گلستان قطع شده و امروز صبح طی تماس تلفنی با مدیر کل گلستان متوجه شدم که آتش در دشت پارک میلی مهار شده اما در قسمت شمال آق سوء متاسفانه به قسمت سخره ای رسیده که بهیج وجه نمیشه به آن دسترسی داشت و بنظر میرسه حضور بالگرد تنها راه اطفا حریقه  .

 

اقدامات :

1- با پیگیریهای اداره کل گلستان از دیشب قرار بوده هلیکوپتری از حلال احمر برای امداد عازم بشه و این کار در حال انجام هستش ولی این بالگرد عملا نمیتونه کمکی برای اطفای حریق باشه ولی برای امداد صوانح احتمالی لازمه .تجهیزات این بالگرد امدادی هستش.

2- در گفتگو با معاون سازمان آقای مجابی متوجه شدم که با پیگیری خانم ابتکار و آقای مجابی در سازمان و با هماهنگی با وزارت کشور نامه درخواست هلیکوپتر برای وزارت دفاع فرستاده شده تا برای اطفاء حریق  به منطقه اعزام بشه که این کار تا به حال صورت نگرفته .

توضیح اینکه محیط بانهای گلستان با کمترین امکانات در گرمای تابستان بدون وسیله ارتباطی در حال تلاش برای مهار آتش بوده و بنطر میرسه با توجه به ارتفاع سخره ها و گسترش آتش سوزی مهار این حریق از طریق عوامل انسانی بدون تجهیزات بسیار خطر ناک و غیر ممکن باشه .

 

حر منصوری عبدالملکی

دیده بان میانکاله

 لطفا طومار در خواست از رئیس جمهور را امضا کنید

http://miankaleh.persianblog.ir/post/158