بنیاد محمدی‌فر، و جایزه‌ی کتاب کوه

بنیاد محمدی‌فر، و جایزه‌ی کتاب کوه

فراخوان کمک به بنیاد، واعلام برگزاری نخستین دوره‌‌ از “جشنواره‌ی کوه‌نوشته‌ها” در آذر ماه 1393

آقای داود محمدی‌فر، مولف و نویسنده‌ی چندین جلد کتاب و فرهنگ‌نامه‌ی کوه‌نوردی، در تیر ماه 1391 به انجمن کوه‌نوردان ایران پیشنهاد دادند که برای تشویق و معرفی نویسندگان و مترجمان و ناشران کتاب‌ها، مجله‌ها، و مقاله‌هایی که در زمینه‌ی کوه‌نوردی یا موضوع‌های مرتبط با حفاظت محیط کوهستان منشر می‌شود، هر دو سال یک‌بار، یک برنامه‌ی اهدای جایزه‌ برگزار گردد. هیات مدیره‌ی انجمن با سپاسگزاری از آقای محمدی‌فر، با این پیشنهاد موافقت کرد و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در این امر اعلام نمود.

ادراه‌ی امور اجرایی بنیاد، مطابق “تفاهم‌نامه”ی اولیه‌ای که میان آقای محمدی‌فر و هیات مدیره‌ی انجمن نوشته شد، تا آخر پاییز 1395 به یک هیات امنای سه نفره شامل: خانم افسر شاندیز، و آقایان عباس ثابتیان و عباس محمدی سپرده شده است. در نشست‌های بعدی، هیات امنا نام این تشکیلات را “بنیاد محمدی‌فر” گذاشت و تصویب کرد که آن را به شکل یک موسسه‌ی حقوقی غیرتجاری که زیر نظر انجمن کوه‌نوردان ایران فعالیت خواهد کرد، به ثبت برساند.

بنیاد هم اکنون دارای بیش از سیصد میلیون ریال سرمایه و موجودی است که بخش عمده‌ی آن با کمک سخاوتمندانه‌ی آقای محمدی‌فر، و بخشی از آن هم از سود بانکی سپرده و کمک‌های گردآوری شده توسط هیات امنا تامین شده است.

هیات امنای بنیاد، دوستان علاقمند به ارتقای فرهنگ کوه‌نوردی و حفاظت کوهستان را به کمک مالی و فکری دعوت می‌کند؛

شماره‌ی کارت بانکی: 6281571000796745 به نام افسر فراحی شاندیز، ثابتیان، محمدی

نشانی برای فرستادن نظر و پیشنهاد: تهران- خیابان انقلاب، جنب لاله‌زار، شماره‌ی 590، واحد 12، کد پستی: 1145774454، انجمن کوه‌نوردان ایران.

تلفن: 66712243  ، نمابر: 66712421 ،  [email protected]

نخستین دوره‌ی معرفی کتاب و مقاله‌های برتر در زمینه‌ی کوه‌نوردی و حفاظت محیط کوهستان، با عنوان جشنواره‌ی کوه‌نوشته‌ها، در آذر ماه 1393 برگزار خواهد شد.

همگان می‌نوانند کتاب یا مقاله‌های خود یا دیگران را که به صورت چاپی یا در فضای مجازی منتشر شده است، برای شرکت در جشنواره معرفی کنند.

مهلت فرستادن آثار: تا آخر شهریور 1393

Posted in: دسته‌بندی نشده