اطلاعیه باشگاه کوه نوردان آرش!؟

تا شاه کفن نشود   این وطن وطن نشود!!

ای بی شرف حیا کن    سلطنتو رها کن!!

سرنوشت: این دو تا شعاری که نوشتم به مناسبت سالگرد روزهای بهمن 57 بود و اصلا اصلا ربطی به اطلاعیه باشگاه آرش ندارد.

آنچه که از متن اطلاعیه باشگاه آرش ممکن است خدای ناکرده برداشت شود این است که:

1- باشگاه آرش بر این عقیده است که اعضای آن برای حضور در یک همایش مثلا اینجا در مورد فاجعه تلخ برودپیک 92 باید از هیات مدیره باشگاه اجازه بگیرند.

2- باشگاه آرش سعی میکند تا به رسم استبدادگران و استبدادزدگان با بستن راه های اطلاع رسانی و منع حضور اعضای خود در یک همایش، مانع گسترش آگاهی آنها شود چون معتقد است فقط باشگاه راست می گوید و بقیه یا دروغ گویند و یا راسیتش را نمی گویند.

3- باشگاه آرش الان چند ماه آزگار است که فقط فاجعه برودپیک بررسی می کند و لذا دیگر روزنامه نمی خواند و تابه حال ویکی لیکس به گوشش نخورده است و نام ادوارد اسنودن را نشنیده است.

باشگاه آرش در نمونه‌ای کم‌نظیر در تاریخ کوه‌نوردی ایران … و حتی شاید بتوان گفت بی‌نظیر! … با انتشار اطلاعیه‌ای،  اعضای تشکیلاتی خود را از حضور در همایش بررسی فاجعه‌ی برودپیک ( روز یک شنبه 27 بهمن ) برحذر داشته است :

نظر به اینکه بررسی و تجزیه و تحلیل فنی برنامه برودپیک در سطح باشگاه کوه‌نوردان آرش مراحل نهایی خود را می گذراند ، لذا اعضای باشگاه آرش از شرکت در جلسه‌ها و همایش‌هایی که در این رابطه انجام می گیرد معذور می باشند.

هیئت مدیره
باشگاه کوه‌نوردان آرش

 

همایش روز یک شنبه 27 بهمن ، از سوی جریانی کاملا مستقل در کوه‌نوردی ایران برگزار خواهد شد یعنی : خانواده‌ی محترم زنده یاد پویا کیوان و اعضای گروه رویداد برودپیک دستور کار اصلی این همایش ، بررسی فنی ابعاد مختلف فاجعه‌ی برودپیک است . در شرایطی که حضور در این همایش می‌تواند حاوی گونه‌ای تجربه ، آگاهی و شناخت برای دوستان کوه‌نورد باشد، برای دستور تشکیلاتی مدیران آرش به چه استدلالی می‌توان توسل جست؟!

 در دنیای امروز ، به سختی می‌توان پذیرفت که یک باشگاه ورزشی با صدور چنین دستورهای تشکیلاتی بتواند راه را برای آگاهی و شناخت هر چه بیشتر اعضای خود ببندد.  

 

ته نوشت:

متن اطلاعیه در زیر آمده است:

نظر به اینکه بررسی و تجزیه و تحلیل فنی برنامه برودپیک در سطح باشگاه کوه نوردان آرش مراحل نهایی خود را می گذراند، لذا اعضای باشگاه آرش از شرکت در جلسه ها و همایش های که در این رابطه انجام می گیرد معذور می باشند.

بیانیه نهایی این باشگاه جهت اطلاع جامعه کوه نوردی بزودی منتشر می گردد.
باشگاه کوه نوردی آرش
هیئت مدیره
توضیح: این اطلاعیه بنا به درخواست باشگاه کوه نوردان آرش در این سایت درج گردید.

متن اطلاعیه از سایت باشگاه اسپیلت نقل شده است.

بخش هایی از این پست از وبلاگ کلاغ ها نقل شده است.


Posted in: دسته‌بندی نشده